Media Med Publicis este una dintre cele mai dinamice si reputate agentii de comunicare integrata si organizare de evenimente, specializata in gasirea solutiilor personalizate pentru domeniul medical.
In cei peste 10 ani activitate, Media Med Publicis a rescris standardele in comunicare si organizare de evenimente. Misiunea noastra este crearea unor experiente memorabile pentru clienti si pentru cei peste 10.000 de participanti la manifestarile organizate anual de Media Med Publicis.

Gestionam toate aspectele legate de organizarea evenimentelor, de la etapele initiale de planificare pana la supravegherea on-site. Echipa noastra creeaza evenimente care vor lasa publicul inspirat și motivat. Fiecare eveniment este unic si conceptualizat in functie de nevoile clientului. Imbinam mereu pasiunea cu eficienta, flexibilitatea cu originalitatea, viziunea cu detaliile si perfectiunea cu profesionalismul, reusind astfel sa impunem un nou standard al excelentei in comunicare si organizare de evenimente.
Astazi, noi ne mandrim cu valorile care definesc marca Media Med Publicis – comunicare, inovatie, excelenta.

Istoria noastra

2005
2006
2009
2010
2013
2015
2005

Pe 22 iunie 2005 a luat nastere Media Med Publicis cu scopul de a deveni lider de piata si un model in ceea ce priveste organizarea de evenimente in Romania. In prezent, Media Med Publicis este partener in procesul de elaborare a strategiilor specifice fiecarui eveniment.

2006

Media Med Publicis a inceput sa functioneze ca editura,  publicand lucrari necesare formarii cadrelor medicale si mentinerii contactului cu noutatile in domeniul medical. Din portofoliul initial al Editurii Media Med Publicis au facut parte: Revista Romana de Cardiologie, Agenda Cardiologului, Agenda Medicului de Familie, Agenda Anestezistului.

2009

Media Med Publicis a devenit operator de servicii integrate pentru Congresul National de Cardiologie, una dintre cele mai reputate manifestari stiintifice din Romania.

2010

Campaniile de promovare a sanatatii si de preventiei bolilor cardiovasculare, concepute impreuna cu Fundatia Romana a Inimii si Forumul National de Preventie, sunt aduse in fata publicului general cu ajutorul Media Med Publicis.

2013

Ca urmare a imbogatirii portofoliului Media Med Publicis cu Congresul Universitatii de Medicina si Farmacie „Carol Davila”, numarul medicilor participanti la evenimentele stiintifice organizate de Media Med Publicis a trecut pragul de 10.000.

2015

De 10 ani comunicam sanatos. Ne bucuram sa avem in portofoliu pe: Asociatia Medicilor de Familie Bucuresti, Forumul National de Preventie, Fundatia Romana a Inimii, Societatea Nationala de Medicina Familiei, Societatea Romana de Cardiologie, Societatea Romana de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice, Societatea Romana de Nefrologie, Societatea Romana de Pneumologie etc.

In cifre, primii 10 ani din viata Media Med Publicis au insemnat:

0
Congrese si conferinte medicale
0
Cursuri ale societatilor medicale
0
Lectori straini participanti la manifestari
0K
Participanti pe an la evenimentele organizate
0
Campanii de informare a publicului
0
Proiecte editoriale de specialitate

Partenerii nostri

Vrei sa afli mai multe detalii despre serviciile noastre?